J. Stout Uitvaartverzorging bestaat veertig jaar

Winschoten

J. Stout Uitvaartverzorging bestaat 40 jaar. Deze mijlpaal viert het familiebedrijf met een nieuwe huisstijl, website en een bijzondere campagne. De vertrouwde firma uit Stadskanaal krijgen we nu van een andere kant te zien.

Klanten hebben J. Stout Uitvaartverzorging de afgelopen jaren leren kennen als een vertrouwde partner in de uitvaartzorg. Benaderbaar, gericht op maatwerk en altijd smaakvol. Vertrouwde kwaliteit, met het oog op de toekomst. Deze combinatie vormt de basis van haar nieuwe huisstijl, waar het traditionele vallende herfstblad is vervangen door een zomers pluisje in een paardenbloem. Eenzelfde symbool van loslaten, maar in een nieuwe tijd. Veel veranderd In veertig jaar is er namelijk veel veranderd. In het bedrijf, maar ook in de uitvaartbranche. Wat ooit begon als een kistenmakerij, is in de jaren uitgegroeid tot een volwaardig familiebedrijf dat complete uitvaartverzorging op zich neemt. Tegelijk is er veel hetzelfde gebleven: persoonlijke aandacht en respect voor ieders wensen vormen nog steeds de basis van iedere samenwerking. De nieuwe huisstijl van J. Stout Uitvaartverzorging vormt de basis voor de vernieuwde website. Een persoonlijke aanpak staat hierin centraal, met de puntjes op de 'i'. Ook via social media is meer te zien van de ervaren uitvaartverzorger: Hoe draag je zorg voor een authentieke uitvaart?, Wie zijn de mensen die zorgen voor de opvang van nabestaanden, de verzorgde rouwauto en een gedenkwaardige dienst? De komende maanden stelt het familiebedrijf de mensen achter een passend afscheid voor. Nieuwe stijl Benieuwd naar de nieuwe stijl? Kijk op www.stoutuitvaartverzorging.nl.

Auteur

Arjan Brondijk